Opis forum
2X Dobre magnum
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Strzelba
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 20 - 60
Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 19
Zwinna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 10
Nóż do rzucania
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 14 - 18
Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 13
Kąsający Sztylet Trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 14, ZWINNOŚĆ: 19
Ostry Topór dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 27 - 47
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 29
Nóż Przodków
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15
Opiekuńczy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14
Rogaty Kask
Hełm
Obrona: 3
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 10
Wzmacniająca Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Wzmocniona Czapka
Hełm
Obrona: 6
Cechy: obrona +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Pomocna Kominiarka
Hełm
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4
Władcza Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 8
Utwardzana Obręcz
Hełm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 2
Szybka Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 10
Jadowity Topór dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +21 %
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 38
Wzmacniająca Maczuga
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 8
Nóż Bólu
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, obrażenia broni +10
Wymagania: POZIOM: 10, ODPORNOŚĆ: 10
Lekka Pałka Odwagi
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +9, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 12
Przyjacielska Pałka Trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 18
Koszulka Siłacza
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6
Wzmacniająca Pika
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 5 - 40
Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h
Szybki Sztylet
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 10
Topór dwuręczny Podstępu
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 16 - 40
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia minimalne -4, WPŁYWY +3
Szamańska Czapka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Maczuga Mocy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 39
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +9
Aksamitne Spodnie
Spodnie
Obrona: -1
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 6
Antyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Koszulka Złodzieja
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Elegancka Czapka
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 5, WYGLĄD: 15
Kurtka Narkomana
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: SIŁA -1, WYGLĄD -2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3, INTELIGENCJA -3
Wymagania: SIŁA: 16, POZIOM: 7
Elfia Koszulka
Zbroja
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 8
Kominiarka Narkomana
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -10, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6
Amulet Pielgrzyma
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Miecz dwuręczny Bazyliszka
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 40 - 60
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +18 %, obrażenia maksymalne +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +10
Troche mi sie tego uzbieralo:)
Offline