Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-05-25 20:26:37

illea

Admin

Zarejestrowany: 2008-05-20
Posty: 7
Punktów :   

moja graciarnia

2X Dobre magnum

Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18


Strzelba
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 20 - 60
Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 19

Zwinna Pałka
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 10

Nóż do rzucania
   
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 14 - 18
Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 13

Kąsający Sztylet Trafienia
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 14, ZWINNOŚĆ: 19

Ostry Topór dwuręczny   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 27 - 47
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 29

Nóż Przodków
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15

Opiekuńczy Nóż   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 14

Rogaty Kask
   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 10

Wzmacniająca Pałka Zdobywcy
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9

Wzmocniona Czapka
   
Hełm
Obrona: 6
Cechy: obrona +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4


Pomocna Kominiarka
   
Hełm
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4


Władcza Koszulka
   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 8

Utwardzana Obręcz   
   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 2


Szybka Pałka
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 10


Jadowity Topór dwuręczny
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +21 %
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 38


Wzmacniająca Maczuga
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 8


Nóż Bólu
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 15 - 16
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, obrażenia broni +10
Wymagania: POZIOM: 10, ODPORNOŚĆ: 10


Lekka Pałka Odwagi
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +9, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 12


Przyjacielska Pałka Trafienia

Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 18



Koszulka Siłacza
   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6



Wzmacniająca Pika
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 5 - 40
Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h



Szybki Sztylet
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 10



Topór dwuręczny Podstępu
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 16 - 40
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia minimalne -4, WPŁYWY +3



Szamańska Czapka

Hełm
Obrona: 1
Cechy: PKT KRWI +10 %
Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10




Maczuga Mocy
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 24 - 39
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +9



Aksamitne Spodnie
   
Spodnie
Obrona: -1
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 6




Antyczna Pałka
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10



Koszulka Złodzieja
   
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3


Elegancka Czapka
   
Hełm
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 5, WYGLĄD: 15



Kurtka Narkomana
   
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: SIŁA -1, WYGLĄD -2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3, INTELIGENCJA -3
Wymagania: SIŁA: 16, POZIOM: 7



Elfia Koszulka   
   
Zbroja
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 8


Kominiarka Narkomana
   
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -10, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6



Amulet Pielgrzyma
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5



Miecz dwuręczny Bazyliszka
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 40 - 60
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +18 %, obrażenia maksymalne +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +10




Troche mi sie tego uzbieralo:)


JESTEM ŚMIERCIĄ, A NIE PODATKAMI. PRZYCHODZĘ TYLKO RAZ.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forum-sebn.pun.pl www.krysztalglinojeck.pun.pl www.nbip.pun.pl www.error-skateboards.pun.pl www.akustyka.pun.pl